Deletedmom98 Kızlar bugün 4. ayına girdi aşı için sağlık ocagını aradım iki hemşirede covid olmus bir hafta bekleyelim dedi. 1-Aşı tarihi aksatılırmı? 2-Nasıl güvenip gidecegim? 3-Baska sağlık ocagı-hastanede yapılırmı?
ahdkh8689 Deletedmom98 bizimde 9. ay aşımız var bugün aradım getirin aşılar devam ediyor dedi ben götürmek istemiyordum tedbirimizi aldık getirin dedi başka hemşire vurur cnm götür
iremceren Deletedmom98 bildiğim kadarıyla hastanede doktorda yapıyor, başka sağlık ocağı içinde ellerinde aşı var mı telefonl bilgi almak gerekiyor hatta sizin durumunuz özel yani covid olmuşlr yardımcı olunmalı tarih aksatma konusu da 1-2 günden bişi olmaz ama daha uzun süre sorun olabilir
Song Ben asılarını ozel hastanede yaptırıyorum bu sürecte sadece hastaneyı arayıp aşı ayırtıyorum,Ücretsi zaten devlet asıları cocuk bolumleri de genelde gayet hıjyenik oluyor ya ıcım rahat gıdıyorum hem de soktor aşı yapmış oluor
Deletedmom98 Song hatayda korona iki katı arttı on günde 1080 ölüm olmus güvenip çıkamıyorum maalesef
AtaVeAnnesii Deletedmom98 baska bir saglik ocagida yapabilir durumu anlatirsiniz gitmeden arayap sorun yada ozele gidin devlete gitmek istemezseniz ordada cocuk doktoru yapar hemde muayane olmus olur😘
Balimkizim Deletedmom98 aynen öyle. 1 ay ertlesen mesela 7.ayda yapılır. Bizim gelin ebe. Pandemi döneminde 3 ay erteledi
Emine-4232basal Deletedmom98 canım bska saglikocagina gidip yaptırabilirsin misafir olarak Sehirdışında bulunmak zorunda kaldığımız için biz yaptırmıştık sıkıntı olmaz🦋
Deletedmom98 Emine-4232basal canım 10 günde koronadan 1080 ölü oldu burda nasıl cıkacagız ne yapacagız hiç bilmiyorum ya
Busesrmz Deletedmom98 canım benim oğlumun 4. Aşısı covidli zamanımıza denk geldi 5. Ay yaptılar bişey olmuyor merak etme