tekgamzelimm özel i devletimi canm ben devlete gidiyordum basta kovit nedeniyle 4. Aydan snra gitmedim saglık ocagı ın istediği tahlilleri de medical park da yaptırdım erkan Dı adı sanırım çok iyi bi doktoru 1 kere gittim ama çok ilgilendi sevdi uzaktan bütün kontrollerini yaptı ek gıda için soru sordu fikir dedi şuna baslayabilirsin bunu verebilir falan sirçvri sinek ısırıkları için bile ben söylemeden ilaç yazdı