Merhabalar adetimin 2. Gunundeyim 1 gun gecikmeli oldum ve herzamankinden daha şiddetli ağrım var dünden beri kasık bel bacak fena ağrıyo. Ve bu sabah vcye gittiğimde pedimde parça gördüm biri minikti biri tırnaktan daha fazla boyuttaydı vcye düştü. Küçük olanı elime aldım dağılmadı kan. Bildiğimiz et parçası gibi kaldı oyle. Ne olabilir hanımlar biraz endişe ettim. Bazen pıhtı sorunu yaşıyorum ama bu daha değişik geldi kan topu değil et parçası şeklinde pıhtı olurmu?