Yeliz1905 eslemsiii aa bilmiyorum ama eşim emniyette çalılıyor bebekler için serbest dedi 😊 bebegi evdemi bırakacaklar dedi😂 yani banada sacma geldi büyük cocukla eiçin evet yasak ama bebeiş için degil. 😊 yani sizde bidaha böle bişeyle karsılarsırsanız bence arayıp sorun 155 i😊
eslemsiii Yeliz1905 Eşime söylendim söylendim bizide götür çok sıkıldım diye eşim virüsten ötürü bizi dışarı çıkarmıyor hiç sonra acıdı heralde götürdü o akşam ama AVM’ye alınmayacağımızı duyduktan sonra davul zurna çalacaktı nerdeyse ohh iyi oldu dedi 😅 artık 155’de gir dese RTE’de gir dese götürmez 😂
zeynepzeze Yanlış anlamayın da bebeğinizle avm ye gitmek riskli mi değil mi sizce de? Ben her şeyi online den alıyorum. Lc waikiki, h&m, zara hiç birinde sıkıntı yaşamadım. Bence sizde gitmeyin…
3children1mom Leyla123 13.00 ile 16.00 aradı serbest fatura ödemeye gitmiştim avm ye almadılar bizi başka yerde ödedim