Haziran2020annesi Kızlar benm oğlum 5ay 20günlük 0-6 ay mama kullanıyorduk sokağa çıkma yasağından dolayı maması bitince alamadım ama evimde 6-9 olan mamadan 3kutu var 2numara yani ondan yedirsem olurmu yoksa 10gün gecsn oyle mi yedıreym bugn 1numaramı alayım ????
Tospikannesiii Haziran2020annesi canım bence bir şey olmaz zaten ek gıdaya başlamak gerekiyor gündüzleri daha çok yoğurt gibi şeylerden tattır 10 gün varmış yani zaten 6 olmuş
Deletedmom_26 Haziran2020annesi 10 gün içerisinde 1 kutu mama tekrar biter zaten 1 numara al aklında içinde rahat olsun numara atlamak için 10 gün biraz uzun sonuçta
Deletedmom_26 Haziran2020annesi kullandığınız numarayı stoklamaliydiniz nasıl olsa gecicem bunu alalım yapmışsınız zaten kullanın elinizde varsa yani bilgim yok üstte kalsın postunuz 🤷
Helenyaz Haziran2020annesi kızımında 5 ayın sonuna doğru bitmişti 1 numara maması dr una sorarark 2 numaraya başladım, sorun olmadı