20de 7 aylık olacağız ama ek gıda pek yemıyor zorlamak istemıyorum ama ne yapacam onuda bilmiyorum yumurta falan denedim sabah Kahvaltısı için tabi tek başına değil ama yok onu bile yemıyo pekmez mi koymadım yoğurt mu elma rendelemedim mi yok yok yemıyo deli olcam ya var mi başina gelen bu sorunu atlatan