Sevilayy_1 aynı şey, telefon da sizin söylediğiniz amaçla kullanıldı bebeğim için siz çeşitlendirmişsiniz o kadar. Ben bu konuda size katılmıyorum, uzmanlar 2 yıl kesinlikle 3t yok diyorlar, sonrasında da sınırlayarak. Ben de bebeğimin zihinsel gelişimi için bu kısıtlamayı doğru bulup uyguluyorum. Kendim tv izlemeyi çok severim ama bebeğimin zihinsel gelişimi için kendi zevkimden feragat etmek durumundayım. Ortada benim açımdan yasağı cezbedecek bir durum yok çünkü evde bebeğimin uyanık olduğu saatlerde asla tv izlenmiyor. evde tv açık olup bebeğinize yasaklarsanız tabiki bebeği cezbedecektir ve bakmak isteyecektir. Gece uykusuna geçtikten sonra tv izlemeyi tercih ediyorum. Bu durumda bebeği cezbedecek yasak da ortadan kalkmış oluyor, size de tavsiye ederim 👍🏻