elvinsmomm Merhaba arkadaşlar. Kanguru alacağım. Ergonomik kanguruların hepsine baktım instagramdan. En çok beğendiğim, içime sinen marka Borooshbaby oldu. Sebebi ise bebekle birlikte büyüyor olması ve gerçekten minik bebekler içinde çok tatlı duruyor. Taşıması gereken bütün özelliklere sahip. Bir de ben minyon biriyim. Arkadaşımda momfortbaby var taktım denemek için ama bende bi büyük durdu sanki🙈 İçinizde Borooshbaby kullanan var mı acaba?
Alminam elvinsmomm Ilkay Baby almasaydım borosh baby alacaktım bence bütçeniz varsa kesinlikle borosh baby alın derim çok araştırdım çok iyi ilkaybaby den memnunum
bilgibulutu elvinsmomm bn kullanıyorum 2 aylıktan berı suan 14 aylıgız, harıka ❤️ bebekle bır büyüyor, bacak arası ayarlanabılıyor, terletmıyor su geçirmiyor vs vs tavsiye ederim❤️❤️
Gunesimmmm elvinsmomm siz aldınız mı acaba bende boroosh baby düşünüyorum en yaygını solomombaby falan boroosh daha sağlıklı gibi geldi ayarlanabilir olmasından dolayı
Mervehrrm Bende daha bugun aldım kullanamadım henuz ama ıns memnun kalırım burda beklıyım de yorumları alayım en kotu kımse yazmazsa ben burdan sana bıldırırım gorusumu😂
elvinsmomm Mervehrrm yaaa çokk sevinirim,😍 Hangi rengini aldnz. Yeni çıkan siyah ve pudra pembesi arasında kaldım ben😊
Gunesimmmm Mervehrrm siz kullanma fırsatı buldunuz mu acaba hala boroosh ile solomom arasındayım 🤷🏼♀️
elvinsmomm Alminam teşekkür ederim. Evet o markayı da gördüm. Diğerleriyle aynı zaten😊 Borooshbaby alcam👍🏼 teşekkürler🎀
elvinsmomm Gunesimmmm daha alamadım sıra gelemedi ona.🤣 Bu hafta Allah n izniyle bebek mevlüdümüz var. Onu da atlatınca alacağım inş. Ama boroosh alcaağım karar verdim en azından. Bence bebeğe göre ayarlanması çok iyi 👍🏼
LivaLiva elvinsmomm araştırmalarım sonucu bende aynı markayı aldım ama kızım sevmedi . Aldık öyle duruyor biraz büyüsün yine deneyeceğim ama sevmeyecek biliyorum ☺️
elvinsmomm LivaLiva hadi ya. Kötü olmuş. Ama markadan değildir bence. Bebeğiniz diğerlerini de beğenmicektir😊 umarım sever tekrar denediğinizde.
Mervehrrm Gunesimmmm ben bıkac kez deneyebıldım fakat benımde bebegım henuz sevmedı durmuyo ıcınde yuzu ıce donuk durmayı sevmedıgınden sevmedı bence kanguruyu basını kontrol edebılmeye basladıgında sevecegını dusunuyorum kanguruya gelırsem ben sevdım gayet kullanıslı rahat bı kanguru yıne olsa boroshbaby tercıh ederdım solomom daha hantal gıbı gelıyo borosh ayarlanabılırlıgı falan cok kolay👍🏻
Gunesimmmm Mervehrrm kolay ayarlanması çok önemli evet bebiş küçük olduğu için sevmemiş olabilir çok teşekkürler cevap için 😊