Zeyha Sallayarak hızlı bir şekilde uyutmanin zararı olduğunu okudum ,bebek hızlı sallandigi sürece düşme rsikimddn tutun da beyne pıhtı atmasına kadar bir çok soruna sebeb olabiliyor.Benimkileri normal ama kucağı ile hafifçe sarsmadan bir iki dakika sallarim sonra uyku arkadaşları ile yataklarına aldığım zaman en geç 15 dakika içinde kendi kendilerine uyurlar ,bu bizim için inanılmaz faydalı bir durum oldu kesinlikle tavsiye ederim gece uyumadiklari bu yüzden çok nadirdi çünkü uyansa bile kendi kendine uykuya geçmeyi bildikleri için yatağa birakmam yeterli oluyor.Doger taraftan sallama esnasında bebeğin aslında uyumadigini yalnızca hipnotize olduğunu ve bu yuzden sallamayı bıraktıktan kısa süre sonra uyanmasinin sebebinin bu durum olduğunu okudum.