Merhaba arkadaslar, bir aylik oglum var. Geceleri bir kere ikinarak aglayarak uyaniyor. Bacaklarini kasiyor. Altini acinca ancak kaka yapiyor oyle rahatliyor. Kakasini bitirmesi de 1 saati buluyor bazen. Ara ara ikinarak kaka yapiyor. Neden oluyor acaba bu? Yasayan var mi? Ve gecen bir durum mu? Ne zaman gecer?