Kızlar oğlum 2,5 aylık. Uykusu genel olarak iyiydi. Gece yattığında gaz problemi yoksa 4-5 saat kesintisiz uyur acıktığında emer 4-5 saat daha uyurdu. Ama çocuğa şu son 1-2 haftadır bişeyler oldu. Bazen hiç uyumuyor toplamda günde 3-5 saat belki oda bölük pörçük. Bazen de gece emziriyorım uyutuyorum güç bela çok direniyor 1 saat geçmeden elleri kafasında kafası sürekli sağa sola ayaklar eller kafa çırpınarak uyanıyor. Daha doğrusu gözüde kapalı oluyor emzirirsem sakinleşiyor emzirene kadar öyle çırpınıyor. Emziriyorum memede uyuyakalıyor iyice doysun diye hafif sarsıyorum tekrar emzirmeye çalışıyorum huysuzlanıyor bu seferde. 1 saat geçmeden yine aynısı. Gündüz de sürekli emmek istiyor azıcık emiyor sonra başlıyor çırpınmaya. Hiç düzgün uyumuyor sadece koynuma alıp yatırırsam uyuyor ben yanından kalkarsam uyanıyor yine. 8. Hafta atağı dedim ama uzadıkça endişelenmeye başladım neden olur böyle bilen var mı?