Kızlar çok üzgünüm eşimin halası cuma günü pozitif olduğu belli oldu bizde en son salı günü görüşmüştük aslında çok dışarı çıkan gezen biri değiliz çok dikkat ediyoruz sadece benim ailem ve eşimin ailesi ile görüşüyorduk 2 tane halası da dahil çünkü aileden gibiler herneyse eşimde test yaptırdı her ihtimale karsı negatif çıktı bugün bebeğim 2 defa ateşlendi hastaneye götürdük test yaptılar sonuç yarın çıkıcak bebeği covid geçirenler beni nasıl bir süreç bekliyor ne yapmalıyım ek gıdaya yeni geçtik sadece anne sütü alıyor yardımcı olanlara teşekkür ediyorum 😔