Srplakgn Kızlar iyi geceler bebeğim 6 aylık doğdundan beri mamayla beslendi üç gündür devam sütü içeremiyorum gündüzleri kaşık mama ekgıda içine katıp halletiyorum Ama geceler acıkınca kabusa dönüyor ağlıyor ve susmuyor biberonla içebiliceği bişey var mı
Filizz66 Srplakgn aynı dertten muzdaripim😔 gündüzleri nasıl ne veriyorsun birde ne kadar ölçüde veriyorsun? Mamayı nasıl kaşık mamasına karıştırıyorsun? Çok çağresiz bırakıyor beni kaşık mamasınıda hep zorla veriyorum😔 bi tek meyve pürelerini severek yiyor Onuda çok az az içiyor. Mamayı tamamen bırakmak istiyor. Bi uzaktan tanıdığım var bana bi dua önerdi İnşaAllah ondan bi çağre bulurum