Esila15 Kızlar iyi geceler 3 ayı bitirdik çok şükür.. uyku tulumu önerilerinizi alabilir miyim .. kızım sürekli ellerini ve üzerine serdiğim şeyleri ağzına götürüyor artık korkuyorum bu saat oldu uyuyamadım. Uyku tulumu giydirmeye karar verdim . Fikirlerinize ihtiyacım var
Melissstpz Esila15 Merhaba, bebeğim 2 ay 10 günlük. Ben de LCW 1.7 Tog tulum aldım, kolsuz benimki, evim 21-22 derece Terketme yapmadı Ama bu aylarda elini, battaniyeyi ya da her hangi birşeyi ağzına götürüyor olması normal. Oral dönem başladı, keşif başladı
Nur5355 Ben lcw aldım sarı renkte memnum evimde sıcak olduğu için uyku tulumunu giydiriyorum sadece üşüme vs olmadı şuanlık
Esila15 hypatia bizim evimiz 25 26 derece daha düşük tog almalıyım sanırım . Ve üzerini örtmek gerekmez değil mi
Renk hypatia benim evim de 24 derece genelde. 2.8 kalın geldi gözüme iade edicem. Terletme yapmıyor mu 🤔
Esila15 Superisiii içinin dolgunluğuna deniyormuş sanırım . Eğer ince olursa 0,5 tog olurmus. Kalınlaştıkça tog değeri büyüyor
hypatia Renk yok yapmıyor. Ben kısa kollu zıbınla giydiriyorum. Hatta bazen uzun kollu zıbın da giydiriyorum. Bebekten bebeğe de değişebilir tabi