İyi geceler,benim oğlum da 4 aylık olacak. Bende yaptırdım rotavirüs aşısı. Aynı şekilde kakasını yapma sıkıntısı yaşıyorum bazen yapıyor bazen yapmıyor yada dediğim gibi çok katı oluyor. Ama ben bunu doktora sordum geçen hafta kontrole gitmiştik normal olduğunu söyledi bana