efaenda2161 05ay05az20e1sra14na9di3r27 ben hep 60 da yıkıyorum sorun yaşamadım çamaşır takıntım var günde 2 kere çalışır isterseniz pantolon ve switleri ayrı yıkayın pantolon ağır ve sert 60 güzel yıkar diğerlerini 50 yapın içiniz rahat etmiş olur
efaenda2161 05ay05az20e1sra14na9di3r27 şöyle diyim covid dolayısıyla 60dan aşağı hiçbir şey yıkamıyorum kıyafetlerimin tümü sadece ağır yorgan battaniye mecburen 40 da oluyor benim kazaklarımda sünme esneme eskitme hiçbir şey olmadı bu zamana kadar