Aslisnl 67 gün oldu doğum yapalı kanamam bitmedi.tam bitti diyorum bi gün sonra yeniden başlıyor.ne kadar sürdü sizlerin de acaba böle olan var mı??
Cagla Aslisnl bende 46 gün oldu dogum yapali bitti diyorum 2-3 gun gelmiyo abdestimi felan aliyorum cikiyorum baktim tekrar geliyor. Gercekten nezman gecer bende cok merak ediyorum.
Minnakkk Aslisnl 37 gün sürdü bitti dedım 44.gun tekrar oldum 9 gün daha devam etti normal Doğum yapmıştım üçüncü ayındayım bı daha da olmadık
2912alp Aslisnl sezeryan Doğum mu yaptınız benim de 63 gün sürmüştü doktor sıkıntı yok dedi 4 ay sonra düzenli adete başladım
Rabisss Aslisnl doktora gidin muhakkak . Normalde olabilir bi sorundan kynaklıda olabilir. İhmal edilcek bi konu değil. Tecrübemden dolayı söylüyorum .
Muhteriz 56. Günüm hala devam ediyor lekelenme şeklinde. Doktora gittim bir sorun yok bazılarında rahim geç toplanır emzirdiğin için öyle dedi
Tugba87 Aslisnl 47 gün sürdü sonra 48. Gün regl oldum bir hafta da o sürdü bitti bir dahaki ay regl olcak mıyım meraktayım doğrusu
Eceaydin05 Aslisnl benim 14-15 gün sürdü kanamam sonra çok yavaşladı az az geldi 20. güne yakında bitti. Ama sizin sanki biraz uzun sürmüş 🤷🏻♀️
Aslisnl Kesinlikle haklısınız bence de ihmal edilmemesi gereken bir konu.ama Doktoru aradığımda 70 gün gittiğinde eğer devam ederse dedi.bakalım 3 gün kaldı inşallah biter