Minnaktosbik Kucukanne06 iyiydi temizlediler çok sıkıntı yok günde üç dört defa fırçala dedi iğne yaptırıp uyuşturtmadım süte geçer diye ama çok acılı bişey değil bana göre rahattım 15_20 dakika anca sürüyor işlem ama sıra çok zor alınıyor pandemiden dolayı ben devlete gittim ama çok güzel ilgileniyor ve kimse olmuyor herkes randavu saatinde geliyor eski sistem yok yani özel hastane gibi oluyor
Kucukanne06 Esdoel aynen canım o var da oturmadı hala hiç gidemedim doktora ama bu ayın sonunda sağlık ocağı kontrolümüz var oraya bir soracağım
Esdoel Kucukanne06 sor canım oturması gerek diye biliyorum çünkü endiselendirmek istemem seni destekli oturabiliyor mu peki
Kucukanne06 Ipekkiz yaa doğru diyorsun canım götüreceğim bi oturması gerekıyor bence de sağlık ocağına soracağım bu ayın sonunda kontrol var
Kucukanne06 Minnaktosbik ne güzel canım bende gideceğim ya en kısa sürede olmuyor böyle sen dişetlerini mi temizletmiştin
Kucukanne06 Minnaktosbik canım birde sen hangi işlemi yatırmıştın onu hatırlayamadım ve nerde oturuyorsun ankaradayım da ben
hzlssmoom Kucukanne06 her bebek gelişimi farklı canım, 5 aylıkken kendisi oturmaya başladı çok küçüktü aslında , 7 ayda geri geri apaladi şuan 8 ay 25 günlükhem emekliyor hem koltuktan tutunup kalkıyor, içini ferah tut her bebek gelişimi farklı
Kucukanne06 hzlssmoom ne güzel canım aslında birinden birini yapsa içim rahat edecek ama ne biliyim doğru söylüyorsunuz her bebeğin gelişimi çok farklı
minnosvetontis Kucukanne06 8a. Ayinda bende bu tarz post acmistm canim hic dert etme 🥰oturyor ama arada dengesini kaybedip duserdi kisa surede sasirtiyolar her bebegin gelisimi farkli diye bosuna demiyolar. Sen heo oturtmayi dene yurutecinde heyecanlandirip yurumesini destekle kovalamayi cok severdi ben kacardim yada oyuncagini gosterirdim heyecanlanip gelmeye calisirdi. Zamanla hepsi olur hic dert etme saglikla buyusun
Kucukanne06 minnosvetontis inşallah canım bana çok moral oldu yorumun Allah razı olsun 🥰 inşallah şaşırtır benimki de beni aynen öyle gerçekten farklıymış her bebek buraya yazdıktan sonra yürüteçde adım atmaya başladı biliyo musun çok şükür çok sevindim çünkü çok bekliyordum en azından birinden birini yapsın istiyordum birde otursa düşüyor hemen 🥰
Marjinal_Anne2 minnosvetontis merhabalar benim kzımda 8aylık henüz yüzüstü dönemiyor ve heceleme yapmıyor ses konusunda sizinkiler çıkarıyor mu kıyaslama için degil bu ay özellikleri okuduğumda çıkarması gerekiyor yazıypr ama bababa mamama tarzı seslerimiz yoj çok endişeleniyorum 🥺
minnosvetontis Kucukanne06 cok sevindim devami gelir yuregini ferah tut aman er gec olucak.. evet yapmasi arti bi sevinc mutluluk ama cokda ustune dusdugunde hic yapmiyolar anliyolar sanirim zorladiklarimizi 😁🥰
Kucukanne06 minnosvetontis bencede sanırım anliyorlar da yapmıyorlar banada öyle geliyor 😃aynen canım bir şekilde büyüyüp gidiyorlar 🥰💕