Gamzeliimom Busrasarelina56- https://imgyukle.com/i/YqqYbt https://imgyukle.com/i/YqqI5s https://imgyukle.com/i/YqqTGQ buyur canım gercekten cok kullanışlı
Gamzeliimom rike-nile-aro satma nedenim biraz kaba oldugu için yoksa cok memnunum kızım 14 aylık pek oturmayı sevmiyor ondan
tosbigim11 rike-nile-aro valla oğlum üzerinde zıplıyor nerdeyse ama şükür kırılmadı da hiç bişey olmadı 2.5 yaşındaki yeğenim de oturdu yine hiç bişey olmadı🤭
Bsecill rike-nile-aro gerekli bence kesinlikle ikea antilop 6,5-7 ay arasıydı sanıyorum kullanmaya başladım
SemraHakan rike-nile-aro ikeanin mama sandalyesini kullaniyorum..ek gidaya baslayip kendi kendi yediği dönemler o kadar cok batirıyorlar ki etrafi..kesinlikle tavsiye ederim..kullanisli bir ürün
Mamasita rike-nile-aro kesinlikle chicco polly 2 smart alın. Çok kullanışlı ve kademeli. Biz çok memnunuz
Fatmanurbal rike-nile-aro aynen yeni kullanmaya başladık. Almadığım için alsaydım 6.ayda otururdu mutfakta keyif alıyor benimle birlikte olmaktan