Arkadaşlar merhaba 33+1 de doğum yaptım . İkiz kızlarımdan biri 26 gün Küvez de kaldı . Küvez de kaldığı süreçte biberona alıştığı için memeyi bir alıp bir almıyor. Bu yüzden sağıp veriyorum . Diğer kızım emiyor beslenmeleri çoğunlukla aynı ana denk geliyor. Öyle olunca ya eşim veriyor ya da kayınvalidem . Kızımla her boş anımı birlikte geçiyorum sürekli onunla konuşuyorum. Geceleri beşiğine koyduğum da uyumuyor benimle uyuyor . Kucakta daha çok sakinleşiyor . 4 gün sonra 3 aylık olacak . Bebeğim beni tanıyordur ama dimi ? Annesi olduğumu biliyordur ?