Dilaratuana Kullandığınız bir elektrikli göğüs pompası varmı hızı vs nasıl önerebilceğiniz bir marka varmı
Gunsenin Dilaratuana weewell kullandım tek pompalı olanı çok memnundum, şarjlıydı uzun süre gidiyor şarjı
Sevdasahinn Dilaratuana Philips Aventın yeni çıkan göğüs pompası inanılmaz müthiş ve mükemmel ben aldım 1 aydır kullanıyorum şiddetle de tavsiye ediyorum
Berrinyr Gunsenin bende ondan aldım bozuldu hemen emiş yeri kaldı elimde. Değiştirmediler😔 .Eczaneden Manuel aldım eski den kullanılan hemen geliyo doluyo.
OzgE_K Lansinoh kullanıyorum memnunum bebeğim 5.5 aylık sağarak besliyorum doğduğundan beri sağıyorum sorun yaşamadım makineden memnunum.
Gunsenin Berrinyr çok üzüldüm sizin adınıza şans bazen olabiliyor böyle, elektronik şeylerde annem hep der ki şansın varsa en kötü marka bile en iyisi olabiliyor 😊
Organikumos Woody medela swing mi kullandığınız ben 3 gün önce aldım içerisine süt kaçıyo hortumda damlacıklar görüyorum ve biberon bağlantı kısmından sütüm sızıyor valfli kısımdan sütüm biberona düşmüyor.
Ay20 Dilaratuana biraz tuzlu fiyatı ala medela👍🏻 1200 TL ye almıştım hastane tipiyle ilk oğuldan sonra sütümü indirmeyi başarınca sonrasında ev tipiyle devam ettim çık memnunum çekişi çok iyi
Pankek Dilaratuana Ben medela veya ameda almayı düşünüyordum ama bir türlü karar veremiyordum. Sonra eşim Bim’de görmüş alana kadar idare edersin diye almış Kiwi göğüs pompası. Çok da güzel işimi gördü. İyi ki o kadar para vermemişim. Boşaymış
Organikumos Woody ön sütüm çok tanzikli ama hemen bitiyor süt kanalı tıkanıklığım olduğundan asıl yağlı sütüm gelmiyor cihazla zaten ne denesem çözemedim