XSemanur kızım 2 ayını bitirdi kalça testine götürdüm doktor muayene etti kalbinde hırıltı var götürebilirsen EKG Çek dedi geçen perşembe de aşısı vardı götürdüm doktora bakmasını istedim oda aynısını dedi ihmal etme dedi şimdide boğulur gibi uyandı birden zaten sürekli derin nefes alıyo böylede olunca korkuyorum çarşambaya randevu aldım götürcem inşallah bişe çıkmaz