yadesmommy benim ilk zamanlarda kızımda olmuştu meme veriyordum ağlıyordu sakinleştirip gene veriyordum emdikten sonra mutlaka gazını çıkarırdım memeyi tam kavrayamadı zamanda memede ağlar , süt gelmiyor sa yani az geliyorsa gene memede ağlar benim bu nedenle ağlıyordu bunları söylüyorum ki sende kendini takip et bakalım bu sebeplerdenmi oluyor gazı çıkınca aç ise emer merak etme geçecek ❤️🤲