asyasare Poncik annem babam 0 pozitif ben 0 negatif. bu mumkun olabilir. karisma ihtimalimde yok annem beni dogurduguna emin ve babamin aynisiyim😂
Dmt-01 Bernasel doğduktan 3 gün sonra acile götürmüştüm orda doktor sarılık için test istemişti kan grubunada bakalım demişti öyle öğrendik A+ benimki AB+ eşiminki 0-
Berrinyr [silindi] ilk defa duydum öyle mi.. Bakalım bizim aynı kalıcakmı ben B pozitif eşim 0 pozitif kızım B negatif oldu. Hatta doktora sormuştum ne alaka negatif diye. Kıymetli Bi kanmış onu da öğrendim.