Busboncuk_ canım 2 ay boyunca çektim o ağrıyı normal doğumumdan çok daha zorlu bir dönemdi dediğin gibi kullanmadığım krem vs. Kalmadı en son genel cerraha gittim emzirme sonrası sızlaması ağrısı dinmiyordı ve genelde bulunan FİTO krem verdi işe yaramayacağını düşünüp kullandım bir haftada hiçbirşey kalmadı çok şükür zevkle çocuğumu emzirdim sonrasında inşallah Şifa olur sanada 💞