Ben hamilelik süresince dr tavsiyesi ile i mom omega kullandım doğum sonrası 7 aydır latte ti kullanıyorum Doktorum emzirdiğim süre boyunca kullanmamı önerdi bebek dolayısıyla çok fazla uykusuz kaldığım günler oluyor özellikle diş çıkarma dönemi olduğu için Normalde uykusuzluğa çok dirayetsiz biriyim ama ciddi anlamda enerji veriyor günde bir tane kullanıyorum ve Bağışıklığı güçlendirdiğini düşünüyorum İçeriği çok zengin çünkü ben herhangi bir yan etki ile karşılaşmadım yaklaşık iki yıldır Kullanıyorum Doktorum da sütün kalitesini arttıracağını söylemişti dolayısıyla bebeğim Bağışıklığını da destekliyor