Nnil doğrudur, zaten uzun süre tutmuyorum,sadece 10 ya da 15 dk max. O da mecbur kalırsam. Onun dışında emekleme için alıştırma yapıyoruz, hevesli zaten kızım 🥰 yürüme arkadaşı var şimdiden tutmaya çalışıyor ☺️uzun lafın kısası mecbur kalmadığım sürece koymuyorum yürütece, teşekkür ederim uyarınız için 🐣