Belinaysmom canım benimmm cok iyi anlıyorum seniiiiii ama hiç canını sıkma geçici bir durum. Eşimin işi de şehir dışımda ve hafta sonları geliyordu yanımıza sadece. Oğlum babasını gördüğün resmen tavır yapıyordu yüzüne bakmazdı ağlardı geceleri asla uyutamazdım eşim uyurdu bebeğim sabahı bulurdu ztn uyku problemimiz vardı ama eşim evde olduğunda daha kötü olurdu. Yanımızda yokken sürekli görüntülü konuşturdum her gün. O şekilde biraz yenmeye başladı bu durumu. Ama yine cok fazla anneciydi baba da durmazdı illa ben olacam. Şuan 14 aylık ve sabah eşim evden çıkarken ağlar, akşam gelme saati yaklaştı mı kapıda bekler huysuzlanır babasını gördü mü bana gelmez artık 😀 anlamaz gibi geliyor bizlere belki ama gerçekten herşeyi cok cok iyi anlıyorlar canım eşim bile diyordu gittiğim için bana küsüyor sanırım ondan böyle yapıyor diye