Cherry5 Berfin988 İçindeki etiketini bilmiyorum ama dışında fiyat yazan kağıtta yazıyor lcwdekilerin. İnternet sitesinde de her modelin altında yazıyor tog değeri. Siteden Kendi aldığınızı bulup bakabilirsiniz. Lcwde hem 1.7 hem 2.6 tog vardı sanırım. İkisinden biridir.
tospikannesii Sedaalp ince zıbın ve altına ince pijama altı giydiriyorum, yorgan ötrülü zaten üstünde, dokunduğum zaman sıcacık vücudu, çok kalın giydirmene gerek yok bence ☺️
Sakirebzc Sedaalp ama öyle canım ya bak şuan yatıyorum yorgan bile yok sıcak çünkü evlerimiz He köyde falan oluruz yada sobalı evde o zaman üşümesin diye giydiririz ben genelde dışarı çıkacağım zaman giydiriyprum tulumu 🤩
Sedaalp Sakirebzc ya gerçekten doğruymuş çocuk hemen terledi çıkardım tek atlet var içinde üstünü açmasa uyku tulumu giydirmezdimde mecbur
Xyz26 Bn de aldım zıbın altına külotlu çorap giydirdim sadece ama bizim ki 2.5 aylık anası gibi yanık ayşe 🥰😂 sıcaktan baş baş bağırdı ağladı çıkardım bende hayır ev de o kadar sıcak değil ki minicik poposu ile cibil cibil duruyum istiyor 😂 altını ac dünyalar onun ohhh tek bezle mutlu olan bir bebeğe uyku tulumunu nasıl aşılicam bilmiyorum 😂
susiron Xyz26. Ne kadar tatlı anlatmıssınız gülümsedim Allahım sağlıkla büyütmenizi sağlasın .Maşaallah
Poncik Sedaalp bende aldım bugün giydirdim ev 23derece altında sadezibin picama giydirmedim çorap tek bacaktan üşümez rahat etsin zaten dar esnek değil e bebekten aldığım daha güzel yani pişman oldum