Bonnusimo eczanede spreyleri var.adını hatırlamıyorum ama kesin çözüm olmuştu bize.inanmıycaksınız ama kızım 1.sınıfa giderken biz resmen sülalecek olduk(tamamen ayrı mevkilerde oturmamıza rağmen kayınvalidemler,görümcemler,kayınvalidemin üst komşusu)şayet saçlarınız da uzunsa kısaltın evde önce kendiniz.(iyice arınınca kuaförde düzelttirirsiniz)çünkü daha kolay oluyor.malum bide çocuklu olunca .