Merhaba güzel anneler , bir ay önce memede apse oluştu ve alındı iğne ile . Bununla beraber de ultrasonda birden fazla kistler ortaya çıktı zararlı görülmedi ama Doğumdan önce yoktu.
3 aylık bebeğim var . Düzenli olarak 2 saatte bir emiyor . Şimdi sağ ve sol göğsümde elektrik çarpması , iğne batması gibi ince sızılar oluyor bazen 5 dakikada bir bazen de 1 dakika da bir ağrı giriyor . Benim gibi yaşayan var mı aranızda ? Doktorun dediği göğsün tekrar apse olabilir sürekli emzir
başka da birşey yok 😞