Mysunshines17 Happyderen Benimkiler de parmak değil hatta ellerini bile emiyor bence ayına göre normal bir durum hiç üzerine gitmeyin zamanla bırakacaktır
tardis annesisever3melegi yok canım en geç 2 yaşında keseceksin diyorlar. Parmak yapısı bozulmadı mı?
annesisever3melegi tardis bozulmaz mı ama aslaaa bırakmıyor azalttık ama bırakmadı derste bıle yapıyor bazen🤦♀️
Evooiboo Happyderen yok yok inşallah öyle olmaz biz beş aylık olucaz bi hafta on gündür diğer parmakları keşfetmeye başladı bizde öncesinde bi ay en az işaret parmaktaydık hep
tardis annesisever3melegi 🤦 ayyy çok zor bizimki de parmaklarıyla gözünü deşiyo resmen ağzına sokuyor gözüne sokuyor 🤷