Evet, her akşam 20.30 gibi başlayıp gece 1 de uyuyarak son bulan bir huysuzluk var bizde. Bebeğim 2 aylık. Gündüzleri de müthiş bir uykusu yok tabi ki ama gece akşam üstü ağlamaya bir başlıyor zor sakinleşiyor. Sadece kucakta dik vaziyette müzikle susuyor. O da çok zor. Ayağımda, pusette, salıncakta sallıyorum ama bana mısın demiyor. Emzirmek istiyorum emmiyor. Memeyi iki çekip çekiştirmeye başlıyor. Bir ben miyim acaba böyle. Nedir bu anlamıyorum. Kolik mi🤔