Paramedikelif önceden aglatmaya cok karşıydim fakat hamile oldugumu öğrenince beni telaş aldi iki gün önce söylediğiniz gibi banyo hafif ışık ve ninni uyku arkadasi hersey bir buçuk saat agladi hic almamaya çalıştım beni işaret ederek agladi ve hic pes etmedi inanır mısınız bende o an katilasmis bi vaziyetteydim tabi uyuyacaksın diw direttim yanlis bi yol izlemiş olabilirm uykusu gelince beni istiyor biz yatarak kolumda uyuyor benim boynumda bogazimla minciriyor oyle uyuyor ben gözlerimi kapatıyorum o da cok geçmeden uyuyo .
Bir buçuk saat sonunda dayanamadım aldim oyun oynarım yine kucağımda yatırdım.
Bu arada tabi o kalktı ben yatırdım o kalktı ben yatırdım olmadı
Emziksiz uyutmaya alıştırdım emzirmiyorum gece beslenmesi yok
Ama 3 4 saat belki ara ara 1 er saate kalkar oldu beni arıyor iki hafta öncesinde yer yatağında sereserpile yatıyordu besige geçtim alışma süreci oldu uyuyamadı falan şimdide bana sarmış vaziyette nail yapicam bilmiyorum
.
Simdi onu ninni vs uyku arkadasi yatağında nevresim yıldızlar die die daldiriyorum daldı dalacak gözler gidecek bi basıyor çığlığı beni istiyo çünkü uyumak istiyor nasil uyuyacgini gözlerini kapatması gerektiğini bilmiyor
Israrla beni istiyo sonra ağlayarak hırçınlaşıyo nasil napicam bilmiyorum
Lutfen bana destek verir misin
Numarami verim wp tan bana yardımcı olur musun burdan daha hızlı olur
Cok çaresizim 😒😒🤦♀️