Masal10 Bebeğim 3 ay 20 günlük , sadece mama yiyor fakat çok kusuyor,.. sizin bebekleriniz de mama can sonra kusuyor mu?
Princessmother Masal10 Doğduğundan beri var bu şikayetimiz Pazartesi gittik sorduk nedendir diye artmıştı çünkü fizyolojik reflü dedi kilosu yerinde olduğu için. Beğenmese mamayı hiç içmez diye düşünüyorum. Dik bir şekilde besle canım birde hava alıyorsa engelle hızlı ve yavaş içmeside kusmasını tetikler. Reflüsü olan bebek beslenmek istemez çekermiş kendini eğer böyleyse reflüsü vardır
Masal10 Sakirebzc aptamil kullanıyoruz ama bu kusma olayı sürekli oluyor.. doktora soruyorum normal diyor.. mama önerin diyorum yasak diyor.. şaşırdım
Rabiaa-1 Masal10 canım bizdede aynıydı henüz doymayı bilmedıği için fazlasını cıkarıyodur bi günde kaç defa kıyafet değiştiriyodum reflüde vardı bizde başlarda öğürüyo gibi yapıyodu zamnla geçti birde reflü yatağı kullandık sizin içinde faydalı olabilir cocugunu doyurduktan sonra eğimli ve yan yatır canım biz böyle böyle atlattık şuan epey azalmış durumda.
NisaSelvi Masal10 evet mamadan sonra kusma oluyor bizde de. Karnına çok baskı yapmayın. Kucağa falan alınca daha çok kusuyor. Ama şükür bir hastalık falan çıkmadı bizde. Ölçeğine dikkat edin doktorun belirttiği şekilde verin. Fazlasını da kusuyor bazen.
Burakselim45 Masal10 korkma canm 4. Ayda bizim bittiydi insallah sizinde boter mama fazl geldigi icin diyordu doktor biberon hizli emdikelri icin anlamiyorlar doyduklarini
Sakirebzc Masal10 normal değil işte reflü var bebek de arkadaşımın da bebeği sürekli kusuyordu reflü var demiş dr ilaç kullandılar sizde bence iyi bi doktora gidin derim
Defne2549 Masal10 120 cc ti kaç saate bir veriyorsunuz benimde bebeğim sadece mamayla besleniyor şuan 5ay 21 günlük 2,5-3 saate 120 içiyoruz. Doktorunuz daha iyi bilir kilosuna göre hesaplayın kaç cc içceğini
Aysesare10 Bebelac reflü bebekler için mamanin içine koyulan bir kutu var bebelac reflü die ben onu kullanmıştım belki senin işinede yarar
Cgdmckr Masal10 benim oğlumda kusuyodu derler ki kusan cocuk iyidir. 6 aylik oldugunda azalmsti kusmasi 7 aylikken hepten bitti kusmasi canim
Cgdmckr Sakirebzc buyuklerimiz oyle der cabuk gelisirmis kusan cocuk bende bu lafa pek anlam veremem ama eskilerin laflari 😀😁
Sakirebzc Cgdmckr 😂😂😂 kusması temizlemesi yıkaması lekeyi çıkarması birde sürekli. Kustuğu için kilo kaybı nesi iyi yahu çok şükür o konuda şanslıyım ☺️