Eyllm Lütfen biri yardm etsin salıncağa koyuyrm sallanmak istemiyor kaldryrm saallanarak uyumak istyr gece yarısına kadar uyumuyr yatağa yatraym diyorum inip Gidiyr emerek zaten uyumuyr ne yapacağımı şaşırdım artk 😞17 aylık olacağız hala uyuyamyrz ya 😞
Elifeminask Eyllm canm valalhi bende dertliym bu konuda 12 1 den asagi yatmiyor.yattgindada 2 saatte bir kalkiyor. Besiginde yatmiyor benmle yatakta uyuyr gogsum agznda uyumak istyr sabaha dek oyle kalmak istiyor ve suan 6 aylk yinede cok zorlaniyor.