Nuranne96 Sizler bu durumla karşılaştınız mı neler yaparak çözüm buldunuz?Uzun zamandır vücut kuruluğumuz var fakat şu sıralar arttı yüzde oluyor geçmiyor banyodan sonra olayım kullanıyorum ama yüzüne bir kaç kez sürdüm zarar veriyor diye artık sürmüyorum
YasemiNYagmur1 Nuranne96 doktorum bana advantan önermişti ve sürdüğümde sabahına geçiyor hemen. Yüzünde oluyor kırmızı kırmızı ve kuruyordu. Her sabah ılık pamuklu suyla silerim losyon sürerim düzenli yumuşak kalsın kurumasın diye. Sizde bi doktora danışın isterseniz
BKumsal Nuranne96 Dr önerisi alın. Önemli bir konu çünkü. Benim kızıma damla ve krem verdi. Belki size başka şey verir. Bu yüzden mutlaka doktorunuza sorun.
dandiniko Nuranne96 bebeklerimizin ciltleri çok hassas burdan kimsenin önerdiği şeyleri kullanmayın. Doktor yönlendirsin sizi daha sağlıklı olur