Aynaz55 SDefneA benim kızım var gazlı ama kendi kendine çıkartıyor çok şükür 🤲🏼 gaz sıkıntımız yok yani 😬😬 mübarek yetişkin gibi çıkartıyor 😂😶
sonsuzmutlulukkk Smy16 üniversite de doktor demişti erkek bebekler daha gazlı oluyormuş daha doğrusu daha uzun süre gaz problemi yaşıyorlarmis