Merhaba hanımla öncelikle iyi akşamlar, sanırım paylaşmasam delireceğim artık panik atak hastasıyım bu arada artık anksiyete dönüştü, sadece geceleri başlayan göğüs ağrısı ve sol sırta vuran ağrı nedense bu ağrı gündüz yok akşam olur 10-11 sabaha kadar devam eder 2 ay önce kardiyolojiye gittim EKG çekildi, kalp ultrasonuna girdim kalple alakalı bir sıkıntı olmadığını söyledi doktor ama bu sırt ağrısı ve göğüs ağrısı her gece başlıyor uykularım haram oldu artık geceleri göğüs ağrısı beni uyandırıyor sanki kalp krizi geçireceğim öleceğim sanki korkuyorum tekrar uyanıyorum gece uykularım resmen zehir oldu ne yapacağım bilmiyorum psikiyatriye gittim çocuğu emzirdiğim için %1 de olsa süte geçme olasılığı varmış ilaçların o yüzden önermedi ya çocuğu süten keseceksin yada ilaç kullanacaksın emzirmeyi tercih ettim tabiki kızlar cidden psikolojik olarak kötüyüm artık gece uykularımın düzene girmesini istiyorum erken uyuyorum uyumaya çalışıyorum ama belki 10 kez uyanıyorum, her akşam ölüm korkusu sarıyor içimi hiç bu kadar düzenim bozulmamıştı