2nevin 22 günlük bebeğim var burnu tıkalı napabilirim izotonikle açmaya çalışıyorum korkuyorum bogulur diye
Mina0607 2nevin serum fizyolojik uygulayın bsey olmaz benimki 10 günlükken grip oldu öyle düzeldi. 1 cc birine 1 cc birine sıkıp temizliyodum
Minikdipsy 2nevin canım burun aspiratörü var ben onunla çekiyorum bide serum fizyolojik sıkıyorum burnuna rahat çekersin hortumlu zaten bi tarafını burun deliğine hafifçe sokuyorsun diğer ucunu da ağzına sokup nefesinle çekiyorsun hemencecik çıkıyor