Merhabalar güzel anneler..
29 haziranda sezeryan ile doğum yaptım. 26 ekimde ilk regl olarak kanama gördüm ve bugüne kadar da sürekli kanama devam ediyor. Bazen azalıp artıyor ama hiç kesilmiyor😣 Bekarlıktan buyana da polikistikoverliyim. Doktora gittim bana sadece progesteron içeren hap önerdi hem koruma hem bu regl kanamalarını düzenler diye . Emzirdiğim için almak istemiyorum ama başka çarem yokmuş gibi. bu ilaçlar zaten emziren annelere veriliyormuş ama tedirgin oluyorum progesteronun yan etkileri çok oluyor tüy kilo vs gibi. Size sorum şu aramızda bu ilaçlardan kullanan var mı ? Var ise hangisini tercih ettiniz? Yan etkileri oluyor mu? Sütte azalma yaptı mı? Çok teşekkür ederim …