Merve1310 Doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz? Benim 2 aylık bebegim var karnımda ağrı var sanırım adet oldum ve hafif pembe bir akıntı gelmiş normal mi? Sizlerde nsıl olmuştu
Cennetkokulum26 Merve1310 merhaba benim bebeğim 10 aylık olacak ama hâlâ olmadım. Sancılar ara ara bende de oluyor ama tık yok 🤷
Mcan 40 çıktı ertesi gün oldum bide 2 hafta sonra bidaha oldum 🙄neden böyle oldu anlamadım şuan 2 buçuk aylığız
Merve1310 Miray899 teşekkürler bende çok emin olamadım regl oldugumdan aslında erken olmayı beklemiyordum sanırım
Tanya486 10 ay 2 günlük olduk ve 3 gündür regliyim. Yeni ilk defa bu ay oldum. Son 3 aydır böyle leke oluyordu ve sancı ama sanki bir türlü dökülmüyordu bu ay oldum sonunda
nneslihan Merve1310 40 ım çıktıktan sonra lekelenme şeklindeydi ama o muhtemelen kanamanın devamıydı çünkü lohusa dönemin deki kanama bitişi gibi bitmişti, o lekelenmeden yanlış hatırlamıyorsam 2 hafta sonra olmuştum