yasemin96 kast ettiğiniz kilo vermekse o bünye meselesidir ama sarkan karnın toplamasını kastediyorsanız korse giyerseniz toplanır inşallah. Benim alt göbeğim aşağı doğru sarkıp katlanmıştı karnım hamur gibiydi. Normal doğum yaptım 20 günlüğüz doğumun ertesi gününden itibaren korse kullandım önce normal lastikli bel korsesi kullandım 15 gün kadar baya geçirdi o sarkıklığı sonra bol gelmeye başladı şimdi yamuna korsenin askılı korsesine başladım biraz zor kullanması ama direnicem fayda görüceğime inanıyorum