Melisasbasi kızım 3.5 aylık, kolik bir bebek. 10 gün öncesine akşamları avaz avaz ağlardı, kızarır hatta sonra morarırdı. Sadece kolik müziği ile sakinleşiyordu ve asla yere yatıramıyorduk ağlama krizlerinde. 10 gündür her akşam 7.30dan sonra uyutmuyorum. Oyalıyorum, güzelce doyuruyorum, banyo yaptırıyorum masaj yapıyorum kremleyerek. Sonrasında 9.00-9.30 gibi uyutuyorum daha uyanmıyor, gece uyanıp emiyor geri uyuyor. Rutin oluşturmayı deneyin ve belli bir saatten sonra uyutmayın. Ben de iki tane bir de, büyük kızım da 20 aylık onu da 8.30da yatırıyorum 9a uyumuş oluyor ☺️