Merhaba anneler kızım 7 aylık 7 kilo 39.haftada 3 kilo dogdu .doğduğundan beri de iştahsız bir bebek 2 aydır biseyler tattirip yedirmeye çalışıyorum günde 2defa 60cc mama veriyorum,gece emziriyorum gün içinde hiç emmek istemiyor sabahları yarım çorba kasesi kadar yumurta, lor, pekmez ve bebe bisküvisi ni karistiyorum öğlen meyveli yoğurt minik kavanozda akşamda yine yarım çorba kasesi kadar çorba iciriyorum bugun çorba miktarını biraz artırmak istedim ama direk kustu sizce yedikleri yeterli midir sürekli mızmız bir kız olduğundan doydugunu anlayamıyorum fikirlerinize ihtiyacım var