bambumsu Merhaba anneleer 😊 4aylik kizim var, kilosu boyu normal. Haliyle 2 ay sonra ek gıdaya başlayacağım. Sevmeme istememe reddetme olmaması icin ne ile başlamak daha yapıcı olur? İnternettede bir suru sey yaziyo, doktorda resmen keyfiniz bilir diyo 😂 Genel bi baslangic olarak sizlerin neler yedirdigini yada planladigini merak ettim. Her bebek her bünye bir degil tabii ki ama hani bi genel başlangıç vardır ya. Ne bileyim yoğurt gibi. Mesela kaç kaşık yada öğlen mi akşam mı? Yardimci olursaniz cok sevinirim 😊🌿
Thesra bambumsu Ben yogurtla basladim ilk bir kac hafta zorlaniyorlar yeni birsey oldugu icin ama zaman gectikce butun herseyi yemeye basliyorlar yogurt sebze meyve karistirarak gittim birgun yogurt birgun sebze bir gun meyve olarak
AliyeAsel bambumsu kesinlikle yoğurtla başlamalısın canım ev yapımı daha sonrada sebze çorbası deneyebilirsin
bambumsu Thesra Tesekkur ederim 😊 sebze olarak bir sebze mi yoksa 3gunde 1farkli sebze mi yediriyorsun?
Thesra bambumsu Ben acikcasi 3 gun kuralina uymadim 2 gun ayni sebzeyi yedirdim 3. Gun farkli birsey koydum vs vs diye devam ettim😌