Selinayebren Oğlum 4 aylık 2.5 aylıktan beheri pamukcuk var agzinda ne yaptıysam geciremedim karbonatla sildim mikosastin denedim karadut dediler onu da yaptım hiç bi şekilde geçmedi sizin önerileriniz var mı acaba
annesininprensesi1 Selinayebren suan pamukçuğumuz var bizimde bebeği tedavi etmekle olmuyor biz anneleri gözden kaçırıyorlar ..sende bitmedikçe sen bebeğe bebekte bitmedikçe bebekte sana bulaştırır ..Ben ufak bir kavanoza karbontlı su yaptım her emzirmeden sonra meme ucuna sürüyorum ..ayrıca kızıma mikostatin verdi doktorumz kızımın ağzına sürüyorum günde iki kez kızıma sürerkende meme ucumada sürüyorum ve hemen etkisini gösterdi ..denemenizde fayda var bence çok memnun kalacaksınız..!!
Defneninannesi55 Selinayebren bizde yasadik o sorunu cocugumun dili bembeyazdi dilden eser kalmamisti ahh yavrum.ben tulbenti suya batırıp o sekilde sildim mikostatinle birlikte gecti cok şükür
Umay_3408 Karbonatlı su yapıp bebeğinizin ağzının içini temiz bir beyaz tülbent ile temizleyeceksiniz zaten doktora götürseniz de aynısını söyleyecek ama kendi göğsünüzü de aynı şekilde emzirmeden önce karbonatlı su ile temizleyin🙂
sonsuzmutlulukkk Selinayebren bebek ve çocuklar da boğaz enfeksiyonuda bile etkili bire bir doktorun tavsiyesi bizde Cook etkili oldu inşallah şifa olsun