Slm arkadaşlar,
2 tane çocuğum var biri 4 biri 3 aylik ve bizde karantinadayız. Bu sürecte 4 yaşindaki oğlumla zor geçiyor çok hircin ve çok ciğlik bağiran bi Cocuk oldu . 2 ay sonra 4 Yasini doldurcak onunla ne gibi etkinlikler yapabilirm evde bilgisi olan var mi .