cino bizde kolik bebişlerdeniZ elhamdulillah geçti ama dediğiniz gibi ağlayarak uyanıyor sık kalkıyor uyku eğitimin nasıl verebilirim hiç bilmiyorum yani eğer kucağa almazsam hayatta uyku moduna girmiyor uykusu olsa bile, kucağa da kolik olduğumuz dönemden alıştık uzun bir dönemdi sabahlara kadar evde gezerdik ağlaması durmaz ama hafiflerdi