Merhaba, sürekli olarak covid’in çocukları çok fazla etkilemediği, hatta hiç etkilemediği, çocukların bu hastalığı hemen geçirdiği söyleniyor ancak özellikle anne ve babası ya da çocuğun yakınında bulunan bir kişi covid geçirmişse çocuğun testi negatif çıksa bile aslında çocuğun covid pozitif olabileceği söyleniyor. Çocuk hiç bir belirti ya da rahatsızlık göstermiyor ancak sonrasında covid sonrası sendrom denilen ve Covid’le ortaya çıkan esrarengiz hastalık olarak bilinen (aslında bir çoğumuzun haberimizin olmadığı) MIS-C diye bir rahatsızlık ortaya çıkıyor. Tamda herşey bitti oh artık atlattık dedikten bir süre sonra! Hastalığın adını girin belirtileri araştırın. Bilgi sahibi olun. Ölümcül bir hastalık ve erken tanı çok önemliymiş. Çocuklarımızı korumak adına paylaşmak istedim. Umarım bir faydam dokunur.